Customer Service Executive for noida निकली बंपर भर्ती फ्रेशर और 12वी पास कंडीडेट भी कर सकते है आवेदन

Customer Service Executive for noida: Customer service executive पद पर फ्रेशर के लिए हायरिंक शुरु कर दि है यदि आप प्राइवेट नौकरी कि तलाश कर रहे है यह अपडेट आपके लिए बेहद खास होने वाली है इस पोस्ट के अन्त तक हम आपको बताने वाले है आपको अप्लाई कैसे करना है और इस पोस्ट पर किस तरह से नोएडा के लिए नौकरी पा सकते है ।

Customer Service Executive for noida

British Council ने Customer Service Executive for noida के पद पर बंपर भर्तियो के लिए आवेदन शुरु हो चुके है जो भी कंडीडेट प्राइवेट नौकरी कि तलाश कर रहे है उन सभी कंडीडेट के लिए बहुत ही सुनहरा अवसर मिल रहा है ।

यदि आपने अभी 12वी कि क्लास पास कि है और आप फ्रेसर है तो आपके लिए यह पोस्ट बहुत ही शानदार होने वाली है Customer Service Executive for noida: के लिए कंपनी 12वी पास और फ्रेशर को नौकरी करने का मोका दे रही है ।

Customer Service Executive for noida For Fresher

आपके लिए यह बहुत ही शानदार अवसर अपने करियर कि शुरुआत करने पर क्योकि इतनी आसानी से फ्रेशर को नौकरी इतनी आानी से नही मिलती है लेकिन Britis Council Company आपको सेवा करने का मोका दे रही है जिसको गवाना नही चाहिए ।

Customer Service Executive for noida Description

Company: BRITIS COUNCIL Private Limited

Post: Customer Servie Eecutive

Salary: 23k to 35k

Location: Noida Uttar Pradesh

Age : 18 to 40 years

Apply Mode: Online

Experience: Fresher & Experience

Qualifcation: 12th & Graduate and post Graduate

Interview Mode: Walk Inteview & Online Interview

अप्लाई करने के लिए नीचे लिंक पर क्लिक करके अप्लाई कर सकते है ।

>APPLY NOW

Job Title: Trainee – Operations & Customer Service Executive – IELTS Online

Purpose of job:

To learn and deliver optimum customer service and operational activities for IELTS Online exams using various tools and applications. As a trainee the person is responsible to learn the techniques of service delivery / customer Services and apply the learning by delivering transactions. The transactions include interaction with test takers/candidates to address their queries along with managing operational tasks using applications / information to ensure all exams are conducted on time with efficiency and effectiveness.

This role is expected to develop capabilities to act as the Operations/ Customer Services executive in IELTS online process. On Successful completion of the 12 months training period, the management trainee can apply for Fixed term Executive role in the process

Customer Service Executive opportunities/challenges for this role

  • Operations and Customer Services will operate in 3 shifts and in 24*7 operations, with any 2 week offs in a calendar week (doesn’t necessarily mean a Saturday or Sunday). The trainee is required to learn and work in line with the process requirements.
  • The role is required to work in team and reporting to a Team Leader.
  • The overall process size will range between 80- 100 resources.
  • The individual is required to operate in a secured environment i.e. access to personal belongings and mobile phones or any other electronic devices is not allowed on productive floor.
  • The placement for this role is based on a comprehensive certification process and clearance of Background checks.
  • The role will demand cross working between various customer services and operational processes for effective delivery.

Accountabilities, responsibilities, and main duties

Customer Services:

  • To be the first point of contact for IELTS online Exams-customer related enquiries and transactions (Including guiding potential candidates on registration process, Features of IELTS online exam, processing of Refunds/transfers and/or cancellations).
  • Provide customers with information and take the query towards effective resolution.
  • Create (Account and Case/Opportunity) on salesforce and update necessary data sheets.
  • Maintain the agreed British Council quality standards on each customer interaction.

Handle and Manage Candidate/Customer complaints by providing appropriate solutions and alternatives within the time limits and follow up to ensure resolution

Operations:

  • Manage 3 key steps of customer journey (Pre-test /Test day management and Posttest related activities) as defined in process maps.
  • Ensuring various timely reports related to the customer journey are maintained and reconciled on regular basis.
  • Ensuring all exams are conducted effectively by managing various operational processes like (Examiner planning/ Test day support/ candidate reconciliation on test day/ declaring results on time etc.).

How to apply for Customer Service Executive ??

Customer service Executive पद पर आपको अप्लाई करने के लिए ऊपर लिंक दिया गया है उस लिक पर सबसे पहले आपको क्लिक करना है ।

उसके बाद आपको एक और लिंक देखने को मिलेगा अप्लाई नव उस लिंक पर आपको क्लिक करना है जैसे ही आप क्लिक करेंगे आपको न्यू अकाउण्ट बनाने को बोलेगा ।

वह आपको क्रेट अकाउण्ट का आप्शन आपको देखने को मिलेगा उस पर क्लिक करने अपनी ई-मेल और पासवर्ड डालकर आप अपना अकाउण्ट बना लेंगे ।

उसके बाद आपका रजिस्ट्रेशन पूरा हो जायेगा आप कस्टमर कैयर के पद पर सफलतापूर्वक अप्लाई कर चुके है इसके लिए आपको ई-मेल भी मिल जायेगा ।

उम्मीद करते है आप समझ गये होगे कि आपको अप्लाई कैसे करना है इसी तरह से आप आसानी से अप्लाई कर सकते है

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